Проблема, над якою працює учнівське врядування:
Основною метою діяльності учнівського врядування є:
Для досягнення мети учнівське врядування вважає пріоритетним такі напрямки діяльності:
Функції учнівського врядування:
Права, обовязки та повноваження:
1. Центр «Навчання та творчості»:
- проводить роботу з вироблення в учнів свідомого ставлення до навчання;
- організовує консультаційну допомогу з предметів;
- бере участь у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів;
- контролює виконання домашніх завдань, ведення щоденників;
- веде боротьбу з пропусками уроків;
- залучає учнів в гуртки, виступає з ініціативою про створення нових гуртків за інтересами;
- надає допомогу вчителям в організації тематичних вечорів;
- бере участь у підготовці і проведенні бесід в класах (про режим дня, виконання домашніх завдань, користь читання);
- збирає і систематизує матеріал-інформацію про стан успішності в кожному класі;
- виховує культуру читання та бережливе ставлення до книги, підручника;
- проводить бесіди, рейди-перевірки на краще збереження підручників.
2. Центр «Дисципліни та порядку»:
- забезпечує захист прав та інтересів учнів;
- організовує допомогу дітям-інвалідам та дітям з малозабезпечених сімей, дітям-сиротам;
- контролює дотримання дисципліни учнями в позаурочний час;
- організовує чергування учнів по школі та під час проведення свят, масових заходів, вечорів відпочинку;
- контролює та оцінює чергування по класах;
- контролює дотримання учнями Статуту школи (Правил внутрішкільного розпорядку учнів);
- контролює відвідування учнями школи;
- надає допомогу педагогічному колективу у вивченні свідомої дисципліни, приймає участь у розробці законодавчих документів, правил поведінки в школі, стежить за їх виконанням;
- організовує змагання за високу організованість класу, відсутність факторів порушення дисципліни, охорони громадського порядку, вміння ввічливо і старанно поводитись у школі, вдома, у колі друзів, за межами школи;
- розглядає порушення різних правил, різні конфлікти;
- виходить з пропозиціями на батьківський комітет, педраду, координаційну раду;
- організовує правову освіту (вивчення Правил для учнів, Статуту школи, документів про освіту, учнівське самоврядування, адміністративного та кримінального кодексів, інших правових документів), проводить зустріч з правоохоронцями.
3. Центр «Культури та відпочинку»:
- залучає дітей до позаурочної діяльності, організації змістовного дозвілля та відпочинку, до художньої самодіяльності;
- підбирає матеріали для написання сценаріїв різноманітних свят, вечорів відпочинку, зустрічей;
- організовує проведення загальношкільних свят, вечорів, дискотек, різних конкурсів, відзначення народних традицій;
- готує творчі виставки учнів;
- встановлює зв'язки з кінотеатрами, клубами, музеями;
- вивчає побажання учнів щодо організації і роботи гуртків художньої самодіяльності, образотворчого мистецтва;
- в кожному класі організовує культурно-масову роботу, залучає учнів до участі в загальношкільних заходах;
- організовує в школі ігротеки для розваг і занять учнів у вільний час;
- оформляє альбоми до пам`ятних дат, традиційних свят в школі ("Літопис класів");
- організовує культпоходи та екскурсії з врахуванням заявок класних колективів.
4. Центр "Спорту та охорони здоров'я":
- пропагує здоровий спосіб життя (антиалкогольну, антитютюнову, антинаркотичну програми);
- залучає учнів та батьків до спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи;
- організовує роботу спортивних секцій, груп здоров`я;
- проводить спортивні ігри на перервах та після уроків;
- організовує загальношкільні спортивно-оздоровчі заходи;
- контролює санітарний стан у школі, класах, дотримання гігієнічного режиму в їдальні, особисту гігієну учнів;
- приймає участь у підготовці та проведенні позакласних заходів щодо формування навичок здорового способу життя та культури поведінки;
- проводить санітарно-освітню роботу серед учнів (випускає санбюлетні, проводить бесіди, дискусії, анкетування, тематичні вечори).
5. Центр «Бережливих»:
- виховує в учнів бережливе ставлення до шкільного майна;
- створює бригади учнів для ремонту меблів та інвентарю на протязі навчального року та в літній період;
- організовує чергування на закріплених за класами територіях школи;
- проводить рейдперевірки збереження шкільного майна та чергування один раз в місяць;
- організовує змагання між класними колективами по збереженню шкільного майна;
- веде облік збереження шкільного майна, закріпленого за тим чи іншим класом;
- викликає на засідання учнів, які поламали меблі, входить з пропозицією до педагогічної ради або директора школи про прийняття адміністративних заходів до учнів, що проявили недбале ставлення до шкільного майна;
- проводить профорієнтаційну роботу в школі, виховує інтерес та повагу до майбутньої професії;
- піклується про ветеранів, інвалідів, вдів, пристарілих;
- організовує проведення трудових операцій, десантів.
6. Центр « Інформації»:
- забезпечує гласність в діяльності органів учнівського самоврядування;
- інформує учнів, батьків, вчителів про всі події, які відбуваються в школі, класі через шкільну газету "ШКОЛЯДА";
- розвиває у дітей уміння збирати інформацію, обговорювати теми рубрик і матеріалів шкільної газети;
- сприяє підвищенню інтересу учнів до життя школи;
- забезпечує інформацією з життя школи (гарячі новини, вітання на замовлення, спортивні новини, інформаційний вісник безпеки житттєдіяльності, музичний калейдоскоп, навколо світу, підсумки роботи);
- збирає та обробляє дані, надає інформацію щодо подальшої діяльності органів учнівського самоврядування.
7. Центр « Пам'ять»:
- Центр сприяє вихованню у дітей доброзичливості, щедрості, почуття поваги та співчуття до людей, дітей пільгових категорій.
- Бере активну участь у сільських благодійних заходах, акціях, операціях.
Педагоги - консультанти
Центр «Культура і відпочинок» - заступник директора з виховної роботи
Прокопенко Людмила Миколаївна
Центр «Навчання і творчості» - заступник директора з навчально-виховної роботи
Бойко Наталя Миколаївна
Центр «Пам'ять» - педагог – організатор
Кравець Руслана Олександрівна
Центр «Інформації» - вчитель трудового навчання
Гевел Сергій Васильович
Центр «Дисципліни і порядку» - Вчитель математики
Горобець Любов Іванівна
Центр «Бережливих» - бібліотекар
Бурдейний Микола Віталійович
Центр «Спорту та охорони здоров'я» - вчитель фізичного виховання
Хахалина Василь Олексійович
Робота педагогів-консультантів
1) готують учнів до самоврядування;
2) керують їх діяльністю;
3) поступово розширюють функції самоврядування в різних сферах діяльності;
4) рекомендують органам самоврядування суспільнозначущі і цікаві колективні справи;
5) чітко визначають обов'язки членів центрів;
6) залучають в роботу учнівського самоврядування школи якомога більшу кількість учнів;
7) зміцнюють і розвивають колективні традиції;
8) організовують постійний контроль за виконанням єдиних педагогічних вимог до учнів за допомогою самоврядування;
9) будують взаємини між органами самоврядування, коллективом учнів і педагогів на ідеях педагогіки співробітництва;
10) розширюють гласність в роботі органів самоврядування.
План роботи учнівського врядування
січень
1.Затвердження плану-сітки засідань ради на ІІ семестр.
2.Обговорення пропозицій до плану проведення лінійок та інформацій у ІІ семестрі.
3. Затвердження плану роботи органів самоврядування на лютий.
лютий
1.Відзначення в школі Дня Святого Валентина.
Співпраця з класами у проведенні цього свята.
2.Підготовка до участі у фестивалі «Проліски надії - 2020»
3. Затвердження плану роботи органів самоврядування на березень.
березень
1.Інформація ради про плани проведення Шевченківських днів в школі .
2.Діяльність навчальної комісії, щодо підготовки учнів до уроків.
3. Затвердження плану роботи органів самоврядування на квітень.
квітень
1.Робота комісії "Дисципліни і порядку" з класами, щодо благоустрою території школи.
Проведення акцій «Весняний десант», «Квітуй, шкільне подвір'я»
2.Правопорушення: які вони та як з ними боротися .
3. Затвердження плану роботи органів самоврядування на травень.
травень
1.Круглий стіл «Авторитет учнівської ради: надуманий чи реальний?»
2.Підготовка до проведення в школі вахти пам'яті на честь Дня пам'яті і примирення .
3.Підготовка до проведення учнівської конференції:
”Підсумки роботи учнівського врядування за навчальний рік”.
Дні проведення засідань - перша п’ятниця місяця
17.01., 07.02., 06.03.,03.04.,08.05.
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com