Для керування виховним процесом у школі створено методичне об'єднання класних керівників.
Керівник методоб`єднання - Прокопенко Людмила Миколаївна
До даного об'єднання входять:
1. Бурлаченко С.В. - класний керівник 1 класу.
2. Щербата В.Г - класний керівник 2 класу.
3. Овсяденко Л.В.- класний керівник 3 класу.
4. Малкіна Я.І. - класний керівник 4 класу.
5.Гайдук О.А. - класний керівник 5 класу.
6. Гевел С.В. - класний керівник 6 класу.
7. Хахалина О.І. - класний керівник 7 класу.
8. Гринчук З.Г. - класний керівник 8 класу.
9. ГоробецьЛ.І.- класний керівник 9 класу.
10. Сулима С.В. - класний керівник 10 класу.
11. Таранюк Н.І.- класний керівник 11 класу.
12. Вознюк Н.А. - вихователь ГПД.
13. Кравець Р.О. - педагог - організатор.
Проблема, над якою працює шкільне методичне об'єднання класних керівників у 2019-2020 н.р.:
""Формування в учнів національно - патріотичних почуттів, любові до свого народу, рідної мови, традицій народних ремесел на основі виховання ціннісного ставлення до держави та суспільства"
І засідання Вересень
№ |
ЗМІСТ |
Відповідальні |
1. |
Про результати виховної роботи у 2018-2019навчальному році. |
ЗДВР |
2. |
Ознайомлення з нормативно-правовими документами на 2019-2020 н. р |
ЗДВР |
3. |
Розгляд та затвердження плану роботи методичного об’єднання класних керівників на 2019-2020 н.р. |
ЗДВР |
4. |
Про шкільний конкурс «Кращий клас року». Ознайомлення з положенням конкурсу. |
ЗДВР |
5.
6. |
Про організація та проведення профілактичної роботи щодо попередження випадків боулінгу серед учасників освітнього процесу Планування виховної роботи на І семестр. |
ЗДВР |
ІІ засідання Грудень
№ |
ЗМІСТ |
Відповідальні |
1. |
Доповідь «Виховання правової культури – шлях до побудови правової держави.» |
Сулима С.В. |
2. |
Роль Ради профілактики правопорушень у вирішенні проблеми важковиховуваних учнів |
Прокопенко Л.М. |
3. |
Метод проектів у виховній роботі класного керівника |
Олексій Л.В. |
4. |
Хід виконання плану заходів з реалізації Державної соціальної програми протидії торгівлі людьми на період до 2020 року |
ЗДВР |
5. |
«Скринька невирішених питань» - « Які традиційні та інноваційні форми роботи з правового виховання є результативними?» |
Класні керівники |
6. |
Планування виховної роботи на ІІ семестр. |
ЗДВР ПО |
ІІІ засідання Березень
№ |
ЗМІСТ |
Відповідальні |
1. |
Особливості спілкування з підлітками: труднощі спілкування з педагогічно запущеними підлітками; проблема етики спілкування вчителя з учнями. |
Ткачук Г.Д. |
2. |
Забезпечення психолого-педагогічної допомоги батькам у вихованні дітей |
Прокопенко Л.М. |
3. |
Гармонізація родинного та шкільного виховання на засадах педагогіки життєтворчості. |
Бондарина Т.С. |
4. |
Творчий звіт класних керівників, що атестуються. |
Горобець Л.І |
ІV засідання Травень
№ |
ЗМІСТ |
Відповідальні |
1. |
Патріотичне виховання як соціальна - педагогічна проблема сучасності
|
Овсяденко Л.В. |
2. |
Форми та методи формування національної свідомості та патріотизму серед школярів.
|
Горобець Л.І |
3. |
Про результати контролю за якістю проведення виховних годин.
|
ЗДВР |
4. |
Аналіз роботи МО класних керівників за навчальний рік. Складання перспективного плану роботи МО класних керівників на 2020-2021 навчальний рік.
|
ЗДВР |
№ |
Прізвище, ім’я, по батькові учителя |
Проблема самоосвіти |
Форма виконання роботи |
Термін виконання роботи |
1. |
Бурлаченко Світлана Віталіївна |
Виховувати уміння розуміти і цінувати твори мистецтва, любов до природи і розуміння її краси, відчувати і відтворювати прекрасне у повсякденному житті |
Папка |
2019-2020 |
2. |
Щербата Валентина Григорівна |
Екологічне виховання Через любов до природи виховувати любов до рідного краю. |
Папка |
2019-2020 |
3. |
Овсяденко Людмила Валентинівна |
Етичне виховання Спонукати дітей до формування корисних звичок. Сприяти усвідомленню найважливіших цінностей моралі та етики. |
Папка |
2019-2020 |
4. |
Малкіна Яна Ігорівна |
Естетичне виховання молодших школярів |
Папка |
2019-2020 |
5. |
Горобець Любов Іванівна |
Орієнтація кожного учня на розвиток його можливостей; розвиток творчої особистості; формування успішної особистості школяра. |
Папка |
2019-2020 |
6. |
Сулима Світлана Василівна |
Формування в учнів орієнтирів на загальнолюдські цінності через інтерактивні технології та технології сталого розвитку. |
Папка |
2018-2019 |
7. |
Гайдук Олена Анатоліївна |
Формування в учнів свідомого ставлення до народних традицій , звичаїв та обрядів. | ||
8. |
Гевел Сергій Васильвич |
Виховання духовної культури особистості та створення умов для вільного формування в учнів власної світоглядної позиції. |
Папка |
2019-2020 |
9. |
Кравець Руслана Олександрівна |
Формування та розвиток творчої особистості учня у виховній системі школи |
Папка |
2019-2020 |
10 |
Гринчук Зіна Гаврилівна |
Екологічне виховання Формування екологічної культури учнів. |
Папка |
2019-2020 |
11 |
Таранюк Ніна Іванівна |
Національно - патріотичне виховання учнів. |
Папка |
2019-2020 |
12 |
Хахалина Олена Іванівна |
Формувати і розвивати свідому особистість з активною громадянською позицією. |
Папка |
2019-2020 |
13 |
Вознюк Надія Анатоліївна |
Впровадження інноваційних ідей навчання та виховання з метою формування особистості учня, розвитку його духовного потенціалу. |
Папка |
2019-2020 |
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com