Керівник Овсяденко Л.В.
Овсяденко Людмила Валентинівна
Голова методичного об ′ єднання вчителів початкових класів
Класний керівник 3 класу
Вища кваліфікаційна категорія, 27 років стажу
Бурлаченко Світлана Віталіївна
Класний керівник 1 класу
Вища кваліфікаційна категорія, 34 роки стажу
Щербата Валентина Григорівна
Класний керівник 2 класу
Вища кваліфікаційна категорія. 30 років стажу
Кравець Руслана Олександрівна
Вчитель інформатики
I кваліфікаційна категорія, 19 років стажу
Малкіна Яна Ігорівна
Класний керівник 4 клас
Спеціаліст, 2 роки стажу
Засідання № 1
Тема: “Вивчення нормативних документів, які регламентують роботу початкової школи . План роботи методичного об'єднання на 2019-2020 н. р.”
Дата проведення : 02 вересня 2019 р.
№п/п |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Виконавці |
1 |
Аналіз роботи методичного об'єднання вчителів початкових класів за попередній навчальний рік. |
звіт |
Овсяденко Л.В. |
2 |
Обговорення і затвердження плану роботи методоб'єднання на 2019-2020 н.р. |
обговорення |
члени МО |
3 |
Особливості організації навчально-виховного процесу в початкових класах у 2019-2020 н. році. А)Обговорення методичних рекомендацій щодо організації навчального процесу у початкових класах у 2019-2020 н.р. Б) Обговорення Державного стандарту початкової загальної освіти; В) Обговорення вербального оцінювання у 1 та 2 класах; Г) Оформлення класного журналу у 1-2 класах Д) Перевірка зошитів здійснюється у 1 і 2 класі зеленою ручкою ,а у 3-4 класах червоною. |
круглий стіл |
члени МО |
4
5
6
|
Нова Українська школа-нові стандарти освіти.
Складання графіка проведення відкритих уроків та виховних заходів вчителями початкових класів Обговорення навчальних програм та затвердження календарних планів на І семестр 2019-2020 н.р. Дату проведення уроку пишемо олівцем. |
доповідь
круглий стіл
|
Щербата В.Г.
члени МО
члени МО Овсяденко Л.В. |
Завдання членам МО:
1) ознайомитися з Державним стандартом початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 87 від 21.02.2018 (у 1-2 класах), Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 462 від 20.04.2011 (у 3-4-х класах).
2)опрацювати додаток до листа Міністерства освіти і науки України
від 01. 07. 2019 р. № 1/11-5966 «Методичні рекомендації щодо викладання в початковій школі у 2019/2020 навчальному році»
3) Наказ МОН України №1154 від 27.08.2019
"Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу" (Щербата В.Г.)
Засідання № 2
Тема: “ Розвиток соціальної компетентності молодших школярів ”
Дата проведення: листопада 2019 р.
№п/п |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Виконавці |
1 |
Розвиток соціальної компетентності школярів на уроках в сучасній школі |
доповідь |
Овсяденко Л.В. |
2 |
Наступність початкової і середньої ланки. Адаптація учнів до навчання у 5 класі |
банк ідей |
вчителі початкових класів |
3. |
Обмін ідеями, напрацюваннями, думками, досвідом роботи. |
круглий стіл |
члени МО |
4. |
Затвердженя типових освітніх програм для 3-4 класів(опрацювання Листа МОН від 08.10.2019р. №1273) |
опрапцювання Листа |
(Овсяденко Л.В.) |
Завдання членам МО:
1. Контроль за дотриманням вимог, щодо оформлення письмових робіт з математики, української мови.
2. Контроль за веденням щоденників та зошитів учнями.
3. Виготовлення та використання на уроках роздаткового, дидактичного матеріалу для творчого мислення учнів з метою розвитку креативності в процесі навчання.
4. Опрацювання Листа МОН від 08.10.2019р. №1273)
5. Організація роботи з батьками.
Засідання № 3
Тема: “ Розвиток соціальної компетентності молодших школярів на уроках методом ігрової діяльності ”
Дата проведення: 2 січня 2020 р.
№п/п |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Виконавці |
1 |
Розвиток соціальної компетентності молодших школярів на уроках методом ігрової діяльності |
доповідь |
Овсяденко Л.В. |
2
|
Аналіз рівня знань, умінь, навичок та успішності учнів, труднощі в опануванні програмного матеріалу учнями 1 класів. |
обговорення |
Бурлаченко С.В. |
3 |
Підведення підсумків результатів навчальних досягнень учнів 3-4 класів за І семестр 2019-2020 н.р.
|
Овсяденко Л.В. Малкіна Я.І. |
|
4
|
Затвердження календарних планів на ІІ семестр 2019-2020 н.р. |
|
класні керівники
голова МО |
Завдання членам МО:
1. Контроль за дотриманням вимог, щодо оформленням письмових робіт з математики та української мови.
2. На уроках розвивати соціальну компетентність за допомогою методів ігрової діяльності.
3. Підготувати план заходів з питань наступності дошкільної, початкової та середньої освіти.
4. Систематично працювати над вдосконаленням методичної роботи з питань підвищення професійної майстерності
Засідання № 4
Тема: “Державна підсумкова атестація в 4 класі ”
Дата проведення: 21 квітня 2020 р.
№п/п |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Виконавці |
1 |
Особливості та вимоги щодо проведення Державної підсумкової атестації в 4 класі |
круглий стіл |
члени МО |
|
|
|
|
2 |
Питання наступності початкової та середньої освіти |
круглий стіл |
вчителі початкових класів представники дитячого садка |
3 |
Аналіз стану роботи групи продовженого дня |
доповідь |
вихователь ГПД |
Завдання членам МО:
1. Вчителю 4 класу ретельно опрацювати «Положення про державну підсумкову атестацію учнів у системі загальної середньої освіти»
2. Скласти графіки проведення річних контрольних робіт для перевірки якості засвоєння програм.
3. Організувати індивідуальну роботу з обдарованими дітьми і такими, що мають суттєві прогалини у знаннях.
4. Організувати відвідування занять дошкільників за визначення рівня підготовки майбутніх школярів до навчання у школі.
Завдання шкільного методоб'єднання вчителів початкових класів
на поточний навчальний рік
У поточному навчальному році члени методичного об' єднання, виходячи з результатів діагностування, навчальних програм, які повинні вирішувати вчителі початкової ланки, працюватимуть над вирішенням науково - методичної проблеми "Розвиток соціальної компетентності школярів на уроках у сучасній школі"
Виходячи з аналізу підсумків навчально-виховного процесу за минулий навчальний рік МО в цьому навчальному році працюватиме над вирішенням таких проблем:
- удосконалення методичної культури кожного педагога, використання його потенціальних творих можливостей;
- впроваждення інноваційних технологій в практичну роботу;
- впровадження у роботу елементів педагогічного досвіду;
- використання активних методів і заходів навчання для розвитку креативного , критичного мислення;
- проведення уроків з використанням технічних засобів навчання (підвищення їхньої ролі в активізації пізнавальної діяльності школярів).
- виготовлення наочних посібників, дидактичного матеріалу, зміцнення матеріально - технічної бази початкових класів;
- взаємодія між дошкільним і загальношкільним закладом;
- організація роботи з батьками, сприяння гуманізації стосунків у класі, підвищення соціального статусу дитини;
- поглиблення та застосування новітніх технологій, сучасних інтерективних методів навчання та виховання підростаючого покоління.
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com